موضوع : از گوشه و کنار
نتایج یک پژوهش جدید نشان داد نوعی ترکیب موجود در دانههای کاکائو میتواند سرعت رشد تومورهای سرطانی را در انسان کاهش داده و سرعت تخریب این تومورها را شدت بخشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان میدهد که این ماده شیمیایی موجود در کاکائو باید به لحاظ قابلیت آن در امر پیشگیری و حتی درمان سرطان مورد بررسی و مطالعه بیشتر قرار گیرد.
پژوهشگران مرکز پزشکی دانشگاه جورج تاون که این مطالعات را انجام دادهاند، خاطرنشان کردند: همه ما شنیدهایم که خوردن شکلات برایمان مفید است و تحقیق اخیر با ارائه دلیل نشان میدهد که این تاثیر واقعی است. |